Zwrot podatku z Holandii.

Pracowałeś w Holandii?

skorzystaj z najlepszej oferty na rozliczenie i zwrot podatku

Pamiętaj, że masz prawo ubiegać się o zwrot podatku z Holandii. Musisz tylko złożyć roczne zeznanie podatkowe.

Z pomocą naszej firmy przejdziesz szybko przez całą procedurę.
Pamiętaj również, że najpierw musisz złożyć rozliczenie w polskim urzędzie skarbowym. Jest to PIT 36 z załącznikiem ZG.

Link do rozliczenia podatku w Polsce znajdziesz Tutaj.

Dlaczego warto rozliczyć podatek w Holandii będąc nierezydentem?

Jeżeli masz dochód z Polski i z Holandii, zazwyczaj musisz złożyć w Holandii zeznanie podatkowe. Jeżeli przyjechałeś do Holandii w trakcie roku, masz możliwość uzyskania większego zwrotu podatku.
Aby w Holandii zostać uznanym za nierezydenta z prawem do rozliczenia musisz spełnić łącznie poniższe warunki:
1) być obywatelem/ką jednego z państw UE,
2) co najmniej 90% Twojego łącznego rocznego dochodu powstało w Holandii,
3) dostarczysz do Belastingdienst odpowiednie zaświadczenie o dochodach UE/WE.

Jaki jest termin składania deklaracji?

Preferencyjny termin rozliczenia podatku w Holandii mija 1 kwietnia. Jeżeli rozliczysz się w tym terminie,powinieneś otrzymać zwrot podatku w ciągu 3 miesięcy.
Następny termin mija 1 lipca, chyba że zażądasz przedłużenia tego terminu (uitstel aangifte). Możemy to zrobić za Ciebie.
Jeśli nie złożysz zeznania podatkowego możesz zostać ukarany grzywną.
Urząd ma 3 lata na rozpatrzenie rozliczenia.

Jakie dokumenty są potrzebne aby ubiegać się o zwrot podatku z Holandii?

Jaaropgaaf lub Jaaropgave to dokumenty, które zobowiązany jest wydać Ci  każdy holenderski pracodawca po zakończeniu roku podatkowego.
Jeśli miałeś/łaś więcej niż jednego pracodawcę, to musisz uzyskać Jaropgaaf  lub Jaaropgave od każdego z nich.

W jaki sposób otrzymam zwrot podatku z Holandii?

Holenderski urząd podatkowy Belastingdienst wyśle Twój zwrot podatku bezpośrednio na Twoje konto bankowe.

W jaki sposób wysyłana jest moja deklaracja podatkowa?

Deklarację wysyłamy elektronicznie bezpośrednio do holenderskiego urzędu skarbowego. Dzięki temu mamy pewność, że jest poprawnie i terminowo złożona.
Jeżeli nie masz możliwości logowania się do systemu elektronicznego Belastingdienst, skontaktuj się z nami. Zamówimy dla Ciebie Twój unikalny login.

Czy muszę złożyć holenderski zeznanie podatkowe?

Zawsze musisz rozliczyć się z holenderskiego podatku jeżeli otrzymasz korespondencję aangiftebrief z prośbą o wypełnienie deklaracji podatkowej za poprzedni rok.
Jeżeli nie otrzymasz wspomnianej korespondencji nie musisz składać zeznania podatkowego jeżeli Twoja zaległość podatkowa jest mniejsza niż 46 euro, bądź Belastingdienst jest Ci winien więcej niż 16 euro.
Skontaktuj się z nami a pomożemy Ci określić, czy ciąży na Tobie obowiązek złożenia deklaracji i na jaki zwrot podatku z Holandii możesz liczyć.

Czy mogę odzyskać podatek za lata ubiegłe?

Tak. W Holandii możesz rozliczać się do 5 lat wstecz.